Adres
Tepe Mahallesi 38. Sokak No: 8 Marmaris / MUĞLA
Telefon
0538 823 36 65
iletisim@mycapella.com.tr
Size yardımcı olalım.
Sıça Sorulan Sorular
Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
Siparişlerinizin durumunu “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” ekranından takip edebilirsiniz.
Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Banka Kartı ve Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur!
Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ‘Ödeme’ butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan e-postada bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.
Garanti Bankası – TR64 0006 2001 3800 0006 6416 31
Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu satis@mycapella.com.tr adresine e-posta atmanız gerekmektedir.
Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.